domenica 3 dicembre 2017

2017 Nail Art Stamping Calendar - 03 - It's beginning to look a lot like Christmas

ITA
Buonasera!
Per questa terza puntata del mio calendario dell'avvento "smaltoso" voglio condividere con voi uno stamping fatto sopra a un bel verde natalizio 🎄

ENG
Good evening!
For this third post of my very personal "NPA advent calendar" I want to share a stamping nail art over a very beautiful Xmas green 🎄


Per effettuare lo stamping, ho utilizzato la plate MoYou London numero 46 della collezione Festive.
Pronti a vedere cos'ho combinato?

To create my stamping nail art, I've used MoYou London Festive 46 plate.
Ready to see what I've created?


Il colore di base è l'ILNP Hide And Seek, sul quale ho stampato utilizzando lo smalto da stamping della Essence Stamp me! 001 White e che ho colorato con il dorato Revlon 146 Gold Coin e il rubino China Glaze Ruby Pumps per andare a colorare la scritta "It's beginning to look a lot like Christmas".
Vi piace? E per voi sta realmente incominciando ad esserci un'aria natalizia?

The base colour is ILNP Hide And Seek, over which I've stamped using Essence stamp me! 001 White over which I've tried to colour the writing "It's beginning to look a lot like Christmas" using the red China Glaze Ruby Pumps and the gilded Revlon 146 Gold Coin.
Do you like it? And are you starting to feel that it is really "beginning to look a lot like Christmas"?

Thank you for reading,
*Ky*

2 commenti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...